ペンギンの洋楽 和訳 解説

お気に入りの洋楽を和訳していきます

I Could Be the One by Avicii vs Nicky Romero 和訳

I Could Be the One by Avicii vs Nicky Romero

 

 

 

 

 

 

[Verse 1]
Do you think about me when you're all alone?

あなたが一人っきりの時、私のことを考えたりする?


The things we used to do, we used to be

私たちがしたこととか、私たちが経験したことを


I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 

 


[Hook]
Do you think about me when the crowd is gone?

みんなどこかへ行ってしまった時、私のことを考えたりする?


It used to be so easy, you and me

前はそんなこと当たり前だったのに、あなたと私にとって

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 



[Chorus]

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 



[Verse 2]
When you need a way to beat the pressure down

あなたがプレッシャーに押しつぶされそうな時


When you need to find a way to breathe

息をするのが苦しい時

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、必要な存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 

 

 

[Hook]
If you wanna see me when the crowd is gone

みんなどこかへ行ってしまった時、私に会いたいと思ったりする?


It used to be so easy, can’t you see?

前はそんなの当たり前だったのに、もう会ってくれないのかな?

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、必要な存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 

 

 

 

[Chorus]

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

I could be the one to make you feel that way

私なら、そんな存在になれるのに


I could be the one to set you free 
私なら、あなたの気持ちを楽にさせてあげれるのに

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

英語歌詞は(https://genius.com/Avicii-vs-nicky-romero-i-could-be-the-one-lyrics)こちらのサイトから引用しました。